Haarwerk / pruik
Haar en haardracht vormen een belangrijk deel van ons uiterlijk. Het ontbreken van hoofdhaar kan daarom een probleem, in sommige gevallen zelfs een ernstige handicap zijn. Het kan het zelfvertrouwen schaden en derhalve tot depressiviteit leiden. Kortom, haarproblemen kunnen een aanzienlijke impact hebben op iemands persoonlijkheid. Haarproblemen komen veel vaker voor dan u denkt. De oorzaken hiervan lopen zeer uiteen. Hierbij kan gedacht worden aan ziekte en/of medicijngebruik,chemokuur, erfelijke aanleg, hormonale afwijkingen en psychische problemen. Er zijn verschillende mogelijkheden om u weer van een mooi kapsel te voorzien. Extensions, haarstukken een toupet of een haarwerk behoren allemaal tot de mogelijkheden. Een haarwerk is leverbaar van echt haar als in een synthetische uitvoering. De synthetische uitvoering is tegenwoordig niet meer van echt te onderscheiden en wordt veelal aangeschaft door mensen die een chemokuur moeten ondergaan.
Op deze pagina staat beschreven hoe wij in onze salon te werk gaan om, een keuze te maken voor de oplossing van uw specifiek haarprobleem. Naast onze kennis en vakmanschap leveren wij u het mooiste haar wat u zich maar kunt wensen. Om een natuurlijk geheel te vormen met het eigen haar, wordt dit overigens, uiteraard naar eigen wens, geknipt en gestyled.
Wij zijn gecontracteerd met alle ziektekostenverzekeringen. Het vertrouwen dat zij in ons stellen is voor u een garantie voor een goed vakmanschap, kwaliteit en service.
Wilt u meer weten neem dan gerust contact met ons op, waarna wij een afspraak kunnen maken in onze salon waar wij over een aparte paskamer beschikken zodat u privacy geniet. Wanneer een bezoek aan onze salon onmogelijk is, komen wij uiteraard bij u thuis of in het ziekenhuis.
DE INTAKE:
De intake is gratis en vrijblijvend.
Wanneer u een chemokuur moet ondergaan, kunt u het beste een bezoek aan onze salon brengen voordat u de eerste kuur moet ondergaan. Op dat moment heeft u uw eigen haar nog, zodat wij haardracht en haarkleur goed kunnen bekijken. Wanneer u contact met ons opneemt garanderen wij u dat u binnen 5 werkdagen in onze salon terecht kunt voor dit gesprek. Allereerst gaan we samen bekijken welk haarwerk voor u geschikt is. Na het gesprek over de mogelijkheden wordt er een zichtzending op maat samengesteld, specifiek gericht op uw wensen. Een vervolgafspraak wordt dan in ieder geval, wanneer onze leverancier de haarwerken op voorraad heeft, binnen 2 werkdagen met u gemaakt. Wanneer onze leverancier zelf moet bestellen, zal dit 5 werkdagen zijn.
DE VERVOLGAFSPRAAK:
Bij deze vervolgafspraak worden verschillende haarwerken bij u gepast om te kijken welk haarwerk het beste uw eigen haardracht benaderd. Wanneer er besloten wordt welk haarwerk u wilt gaan dragen, wordt deze voor u in reservering gezet. De reservering is kosteloos en zonder enige verplichting. Daarna is het wachten op het aflevermoment.
HET AFLEVERMOMENT:
Op het moment dat u het nodig vindt om het haarwerk te gaan dragen, kunt u contact met ons opnemen en wordt het haarwerk aan u geleverd. De levering van uw confectiehaarwerk is meestal direct of anders binnen twee werkdagen mogelijk. Doordat wij goede afspraken met onze leverancier gemaakt hebben, blijft het gereserveerde haarwerk bij ons in het magazijn en kan dus a la minute geleverd worden. De levertijd van een maathaarwerk duurt maximaal 12 weken. Na levering zorgen wij voor het verzekeringstechnische gedeelte zodat u daar geen omkijken naar heeft.
DE NAZORG:
Twee weken nadat wij u het haarwerk geleverd hebben nemen wij telefonisch contact met u op over het geleverde haarwerk. Wij zullen u naar de tevredenheid over het haarwerk vragen en kunnen antwoorden geven op eventuele vragen die u nog wilt stellen.
Mocht het eerder dan deze twee weken nodig zijn om ons een vraag over het haarwerk te stellen, dan mag u uiteraard contact met ons opnemen.
Wij werken middels de Erkenningsregeling ANKO Haarwerk Specialist (AHS) en de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC). Bent u ontevreden over de behandeling dan kunt u ons altijd daarvan op de hoogte brengen. Uw probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen en opgelost. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Heeft u het gevoel dat uw klacht niet (goed) is opgelost dan kunt u de Geschillencommissie inschakelen. In de salon krijgt u verdere informatie over de geschillenregeling.
Haarwerk / pruik
Haar en haardracht vormen een belangrijk deel van ons uiterlijk. Het ontbreken van hoofdhaar kan daarom een probleem, in sommige gevallen zelfs een ernstige handicap zijn. Het kan het zelfvertrouwen schaden en derhalve tot depressiviteit leiden. Kortom, haarproblemen kunnen een aanzienlijke impact hebben op iemands persoonlijkheid. Haarproblemen komen veel vaker voor dan u denkt. De oorzaken hiervan lopen zeer uiteen. Hierbij kan gedacht worden aan ziekte en/of medicijngebruik,chemokuur, erfelijke aanleg, hormonale afwijkingen en psychische problemen. Er zijn verschillende mogelijkheden om u weer van een mooi kapsel te voorzien. Extensions, haarstukken een toupet of een haarwerk behoren allemaal tot de mogelijkheden. Een haarwerk is leverbaar van echt haar als in een synthetische uitvoering. De synthetische uitvoering is tegenwoordig niet meer van echt te onderscheiden en wordt veelal aangeschaft door mensen die een chemokuur moeten ondergaan.
Op deze pagina staat beschreven hoe wij in onze salon te werk gaan om, een keuze te maken voor de oplossing van uw specifiek haarprobleem. Naast onze kennis en vakmanschap leveren wij u het mooiste haar wat u zich maar kunt wensen. Om een natuurlijk geheel te vormen met het eigen haar, wordt dit overigens, uiteraard naar eigen wens, geknipt en gestyled.
Wij zijn gecontracteerd met alle ziektekostenverzekeringen. Het vertrouwen dat zij in ons stellen is voor u een garantie voor een goed vakmanschap, kwaliteit en service.
Wilt u meer weten neem dan gerust contact met ons op, waarna wij een afspraak kunnen maken in onze salon waar wij over een aparte paskamer beschikken zodat u privacy geniet. Wanneer een bezoek aan onze salon onmogelijk is, komen wij uiteraard bij u thuis of in het ziekenhuis.
DE INTAKE:
De intake is gratis en vrijblijvend.
Wanneer u een chemokuur moet ondergaan, kunt u het beste een bezoek aan onze salon brengen voordat u de eerste kuur moet ondergaan. Op dat moment heeft u uw eigen haar nog, zodat wij haardracht en haarkleur goed kunnen bekijken. Wanneer u contact met ons opneemt garanderen wij u dat u binnen 5 werkdagen in onze salon terecht kunt voor dit gesprek. Allereerst gaan we samen bekijken welk haarwerk voor u geschikt is. Na het gesprek over de mogelijkheden wordt er een zichtzending op maat samengesteld, specifiek gericht op uw wensen. Een vervolgafspraak wordt dan in ieder geval, wanneer onze leverancier de haarwerken op voorraad heeft, binnen 2 werkdagen met u gemaakt. Wanneer onze leverancier zelf moet bestellen, zal dit 5 werkdagen zijn.
DE VERVOLGAFSPRAAK:
Bij deze vervolgafspraak worden verschillende haarwerken bij u gepast om te kijken welk haarwerk het beste uw eigen haardracht benaderd. Wanneer er besloten wordt welk haarwerk u wilt gaan dragen, wordt deze voor u in reservering gezet. De reservering is kosteloos en zonder enige verplichting. Daarna is het wachten op het aflevermoment.
HET AFLEVERMOMENT:
Op het moment dat u het nodig vindt om het haarwerk te gaan dragen, kunt u contact met ons opnemen en wordt het haarwerk aan u geleverd. De levering van uw confectiehaarwerk is meestal direct of anders binnen twee werkdagen mogelijk. Doordat wij goede afspraken met onze leverancier gemaakt hebben, blijft het gereserveerde haarwerk bij ons in het magazijn en kan dus a la minute geleverd worden. De levertijd van een maathaarwerk duurt maximaal 12 weken. Na levering zorgen wij voor het verzekeringstechnische gedeelte zodat u daar geen omkijken naar heeft.
DE NAZORG:
Twee weken nadat wij u het haarwerk geleverd hebben nemen wij telefonisch contact met u op over het geleverde haarwerk. Wij zullen u naar de tevredenheid over het haarwerk vragen en kunnen antwoorden geven op eventuele vragen die u nog wilt stellen.
Mocht het eerder dan deze twee weken nodig zijn om ons een vraag over het haarwerk te stellen, dan mag u uiteraard contact met ons opnemen.
Wij werken middels de Erkenningsregeling ANKO Haarwerk Specialist (AHS) en de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken (SGC). Bent u ontevreden over de behandeling dan kunt u ons altijd daarvan op de hoogte brengen. Uw probleem wordt zo spoedig mogelijk verholpen en opgelost. Veelal kosteloos, afhankelijk van de aard van het probleem en eventuele garantie. Heeft u het gevoel dat uw klacht niet (goed) is opgelost dan kunt u de Geschillencommissie inschakelen. In de salon krijgt u verdere informatie over de geschillenregeling.
GARANTIEREGELING
U heeft vandaag een haarwerk aangeschaft van een hoogwaardige kwaliteit. Toch kan er onverhoopt een probleem met uw haarwerk ontstaan. Wij zullen er alles aan doen, elk probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Een probleem wat zich binnen vier weken na aanschaf ontstaat, zal kosteloos door ons verholpen worden. Na vier weken wordt een probleem met het haarwerk individueel bekeken en indien nodig wordt het haarwerk teruggestuurd naar de fabrikant. (een noodhaarwerk wordt dan direct geleverd)
Wanneer er een fout in de productie van het haarwerk geconstateerd wordt, zal dit kosteloos veranderd worden. Wanneer er bijvoorbeeld verkeerd onderhoud geconstateerd wordt, of andere redenen van verkeerd gebruik, zullen gemaakte kosten om het haarwerk weer in goede staat te krijgen aan u doorberekend worden.
Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vindt u hier de openingstijden.
Buiten onze openingstijden kunt u ons antwoordapparaat inspreken. Bij vermelding van uw naam en telefoonnummer nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
GARANTIEREGELING
U heeft vandaag een haarwerk aangeschaft van een hoogwaardige kwaliteit. Toch kan er onverhoopt een probleem met uw haarwerk ontstaan. Wij zullen er alles aan doen, elk probleem zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Een probleem wat zich binnen vier weken na aanschaf ontstaat, zal kosteloos door ons verholpen worden. Na vier weken wordt een probleem met het haarwerk individueel bekeken en indien nodig wordt het haarwerk teruggestuurd naar de fabrikant. (een noodhaarwerk wordt dan direct geleverd)
Wanneer er een fout in de productie van het haarwerk geconstateerd wordt, zal dit kosteloos veranderd worden. Wanneer er bijvoorbeeld verkeerd onderhoud geconstateerd wordt, of andere redenen van verkeerd gebruik, zullen gemaakte kosten om het haarwerk weer in goede staat te krijgen aan u doorberekend worden.
Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vindt u hier de openingstijden.
Buiten onze openingstijden kunt u ons antwoordapparaat inspreken. Bij vermelding van uw naam en telefoonnummer nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.